مهاجرت چیست و چطور مهاجرت کنیم، سرمایه گذاری کارآفرینی ، تحصیلی

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کانادا یکی از محبوب ترین مقصدهای جهان برای دانشجویان بین المللی است که در کشورهایی که به وسعت گسترده ، شهرهای چند فرهنگی و زیبایی های طبیعی معروف است ، تجربه ها و فرصت های متنوعی را ارائه می دهد. اگر می خواهید در کانادا تحصیل کنید ، خبر خوب این است که هزینه های تحصیل به طور کلی ارزان تر از سایر مقاصد اصلی آنگلوفون (ایالات متحده ، انگلستان و استرالیا) است ، اگرچه هنوز در مقایسه با سایر کشورها بسیار بالا است

شورای وزیران آموزش و پرورش ، کانادا (CMEC) ابزاری مفید و آنلاین ارائه می دهد که به دانشجویان بین المللی آینده امکان می دهد تا هزینه های تحصیل در دانشگاه های مختلف کانادا و همچنین راهنمایی در مورد اسناد مورد نیاز برای محاسبه سریع را محاسبه کنند.

هزینه های تحصیل در کانادا

دانشگاه های کانادا هزینه های خود را تعیین می کنند و این به عوامل مختلفی بستگی دارد: چه برنامه ای می خوانید ، دانشجوی بین المللی هستید یا خانگی ، و اینکه آیا در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد تحصیل می کنید. طبق آخرین گزارش آماری کانادا ، هزینه های تحصیل در کانادا برای دانشجویان داخلی در مقطع کارشناسی به طور متوسط ​​5.3 درصد کاهش یافته و برای دانشجویان کارشناسی بین المللی در 2019/2020 7.6 درصد افزایش یافته است.

اگر شهروند کانادایی هستید که در کانادا تحصیل می کنید ، می توانید به طور متوسط ​​سالانه 6،463 دلار کالیفرنیا برای یک مدرک کارشناسی و 7،056 دلار کالیفرنیا برای یک سال برای تحصیلات تکمیلی بپردازید.

شهریه کارشناسی در کانادا

طبق آمار کانادا ، میانگین شهریه دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی در 2019/20 29714 دلار کالیفرنیا (22500 دلار آمریکا) در سال است. دوره های علوم انسانی ارزان تر است (به طور متوسط ​​5،542 دلار) ، در حالی که رشته هایی مانند مهندسی و پزشکی گران تر هستند (به طور متوسط ​​21،717 دلار (16،446 دلار آمریکا) برای دندانپزشکی و 14،162 دلار (10،724 دلار آمریکا) برای پزشکی. هزینه های کسب و کار و دوره های مدیریتی کمتر از میانگین کشوری است و سالانه 6،827 دلار کالیفرنیا (5170 دلار آمریکا) است.

شهریه تحصیلات تکمیلی در کانادا

اگر می خواهید در مقطع تحصیلات تکمیلی تحصیل کنید ، شهریه به طور کلی پایین تر است و بسته به برنامه شما دوباره متفاوت است. آمار کانادا متوسط ​​شهریه تحصیلات تکمیلی دانشجویان بین المللی را 17،744 دلار CA در 2019/20 ، که تقریبا 13،437 دلار آمریکا است ، تعیین می کند. چهار درصد افزایش نسبت به سال قبل

همانطور که در سراسر جهان اتفاق می افتد ، برنامه های اجرایی MBA به طور کلی گران ترین برنامه ها هستند و به طور متوسط ​​حدود 56328 دلار کالیفرنیا (42657 دلار آمریکا) هستند ، در حالی که هزینه MBA های معمولی به طور متوسط ​​27397 دلار (20477 دلار آمریکا) است. (اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل MBA در کانادا را می توانید در اینجا بخوانید).

برای کسب اطلاعات بیشتر ، کپی آنلاین رایگان خود را از راهنمای مدرسه QS Top Grad ، شامل یک بخش اختصاصی در مورد تحصیلات تکمیلی در کانادا ، دریافت کنید.

هزینه زندگی در کانادا

اگرچه شرایط ویزای دانشجویی کانادا می گوید شما باید حداقل 10،000 دلار (~ 7570 دلار آمریکا) (یا اگر در کبک تحصیل می کنید 11000 دلار / 8 8300 دلار آمریکا) بالای شهریه خود داشته باشید ، احتمالاً شما باید بودجه ای بیش از این را برای این کار اختصاص دهید. هزینه های زندگی شما هزینه های زندگی شما بسته به موقعیت مکانی و عادت های شما بطور قابل توجهی متفاوت خواهد بود ، شهرهای بزرگ معمولاً برای زندگی در آنها گران ترند.

دانشگاه مونترئال تخمین می زند که دانشجویان در مجموع به 14700 دلار کالیفرنیا در سال شامل مسکن ، غذا ، محل اقامت ، کتاب و لوازم دوره ، هزینه های تلفن و هزینه های متفرقه نیاز دارند. به همین ترتیب ، دانشگاه بریتیش کلمبیا ، واقع در ونکوور ، هزینه های زندگی سالیانه 15500 دلار کالیفرنیا را تخمین زده است ، بدون احتساب بیمه درمانی اجباری ، که طبق برنامه BC سالانه 864 دلار CA است. طبق نظرسنجی هزینه زندگی مرسر 2019 ، تورنتو گرانترین شهر کانادا برای زندگی بود و پس از آن ونکوور قرار داشت ، اجاره بها در هر دو شهر بسیار زیاد بود.

سه نوع اصلی خوابگاه دانشجویی (اقامتگاه خانگی ، محل اقامت در دانشگاه و خوابگاه خصوصی) از نظر هزینه ها بطور قابل توجهی متفاوت است ، دانشجویان هر ساله حدود 3000 تا 7،500 دلار (معادل 2،271 دلار - 5،680 دلار آمریکا) برای محل اقامت در دانشگاه می پردازند. هزینه اقامتگاههای خصوصی خصوصی می تواند حدود 8،400 دلار کالیفرنیا (6361 ~ دلار آمریکا) در سال به اضافه صورتحساب باشد. محل اقامت در دانشگاه ها معمولاً ارزان تر است و بعضی از دانشگاه ها برنامه های غذایی را به شما پیشنهاد می دهند تا بتوانید از فروشگاه های مواد غذایی دانشگاه غذا تهیه کنید.

در اینجا چند نمونه از هزینه های متوسط ​​زندگی در کانادا آورده شده است که در اکتبر 2019 از Numbeo گرفته شده است:

صرف غذا در یک رستوران: 16 دلار کانادا برای هر نفر (12 دلار آمریکا)

بلیط یک طرفه در حمل و نقل عمومی محلی: 3 دلار کالیفرنیا (27 2.27 دلار آمریکا)

قرص نان: 2.86 دلار کالیفرنیا (2.17 دلار آمریکا)

بلیط سینما: 13.50 دلار کالیفرنیا (10.22 دلار آمریکا)

هزینه ماهانه ورزشگاه: 48.25 دلار کالیفرنیا (36.54 دلار آمریکا)

هنگام تحصیل در کانادا باید بیمه درمانی اجباری خریداری کنید. این هزینه تقریباً 600-800 دلار کالیفرنیا (7 455-607 دلار آمریکا) در سال خواهد داشت. همچنین باید هزینه های اضافی مانند لباس گرم زمستانی را که قبلاً ندارید ، در نظر بگیرید.

هزینه ویزا و درخواست دانشجویی

برای تحصیل در کانادا ، باید مجوز تحصیل در کانادا را دریافت کنید که به عنوان ویزای دانشجویی برای مدت اقامت شما عمل می کند. اگر دوره یا برنامه شما شش ماه یا کمتر طول بکشد ، نیازی به مجوز تحصیل در کانادا ندارید. درخواست برای مجوز تحصیل 150 دلار CA هزینه می کند (

11 114 دلار آمریکا). برای مطالعه بیشتر در مورد نحوه دریافت ویزای دانشجویی کانادا اینجا کلیک کنید.

هزینه های درخواست دانشگاه های کانادا بسته به دانشگاه و کشور مبدا شما متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، دانشگاه بریتیش کلمبیا از دانشجویان مقطع کارشناسی کانادا 70.50 دلار (. 53.40 دلار آمریکا) و دانشجویان بین المللی CA 118.50 دلار (. 89.70 دلار آمریکا) هزینه می گیرد. اگر دانشجوی بین المللی یک کشور در حال توسعه هستید ، ممکن است بتوانید از این هزینه چشم پوشی کنید.

کمک مالی برای تحصیل در کانادا

بورسیه ، کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در کانادا هستند ، در دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد در دسترس است. اینها شامل بورسیه های تحصیلی خاص برای موفقیت های ورزشی و تحصیلی و بورس های تحصیلی خاص موضوع می شود.

بسیاری از دانشگاه های کانادا بورسیه تحصیلی خود را ارائه می دهند ، بنابراین شما همچنین می توانید برای بورس تحصیلی منحصر به فرد دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارید ارائه دهید. در همه موارد ، مهم است که هرچه زودتر اقدام کنید زیرا بودجه بورس تحصیلی محدود و بسیار رقابتی است. به متقاضیان بین المللی نیز توصیه می شود در مورد فرصت های بورس تصیلی در خارج از کشور که توسط سازمان های کشور خود ارائه می شوند تحقیق کنند.

یکی از منابع قابل توجه بورس تحصیلی برای تحصیل در کانادا ، برنامه بورس تحصیلی مشترک المنافع کانادا است که بورس تحصیلی دانشجویان دیگر کشورهای مشترک المنافع را ارائه می دهد. همچنین ممکن است اطلاعات مربوط به کمک مالی در وب سایت مرکز اطلاعات کانادایی برای مدارک بین المللی مفید باشد. بورس تحصیلی بیشتر برای تحصیل در کانادا را می توانید در اینجا پیدا کنید.

مشاغل دانشجویی در کانادا

هزینه تحصیل در استرالیا 

اگر دوست دارید در حین تحصیل در کانادا برای تأمین هزینه های خود شغل نیمه وقت بگیرید ، می توانید در طول ترم های دانشگاه تا 20 ساعت در وقت خارج از دانشگاه و در تعطیلات مانند تعطیلات زمستانی یا تابستانی در خارج از دانشگاه کار کنید. ، بدون نیاز به اجازه کار.

برای واجد شرایط بودن ، باید:

مجوز تحصیل معتبر داشته باشید

دانشجوی تمام وقت باشید

در یک موسسه یادگیری تعیین شده در سطح پس از متوسطه ثبت نام کنید

در یک برنامه آموزشی آکادمیک ، حرفه ای یا حرفه ای تحصیل کنید که منجر به مدرک ، دیپلم یا گواهی حداقل شش ماه طول بکشد

برای کار در کانادا یا دریافت مزایا و خدمات از برنامه های دولتی به شماره بیمه اجتماعی (SIN) از سرویس کانادا نیز نیاز خواهید داشت. درباره چگونگی کار در طول تحصیل یا بعد از تحصیل در کانادا می توانید در اینجا اطلاعات کسب کنید.

این قاله در ابتدا در اکتبر 2015 منتشر شد. آخرین بار در اکتبر 2019 به روز شد

مطالب بیشتری از این قبیل می خواهید؟ برای عضویت در سایت رایگان ثبت نام کنید تا به روزرسانی های منظم و فید محتوای شخصی خود را دریافت کنید.

این مقاله در اصل در دسامبر 2018 منتشر شد. آخرین بار در ژوئن 2021 به روز شد

برای دریافت به روزرسانی های منظم و خبرمایه محتوای شخصی خود ، محتوای بیشتری مانند این را برای عضویت رایگان در سایت ثبت نام کنید.

  • داود خانی
  • ۰
  • ۰

راهنماهای درخواست مجوز مطالعه (گام به گام): برنامه اولیه

درخواست آنلاین

مرحله 1: با مراجعه به صفحه درخواست آنلاین وب‌سایت مهاجرت کانادا و یا پر کردن پرسشنامه "صلاحیت خود را برای درخواست " بررسی کنید، آیا واجد شرایط درخواست آنلاین اجازه تحصیل خود هستید.

پس از اتمام موفقیت‌آمیز پرسشنامه، از شما خواسته می‌شود به س questions آلات مربوط به تحصیل در کانادا پاسخ دهید، به‌عنوان‌مثال: اگر دانشجوی مبادله هستید، اگر به مجوز کار تعاونی نیاز دارید، اگر افراد وابسته‌ای را همراه خوددارید و غیره اطمینان حاصل کنید که پاسخ‌های شما درست است و ادامه دهید.

اگر واجد شرایط درخواست مجوز تحصیل خود به‌صورت آنلاین هستید، یک کد مرجع شخصی (به‌عنوان‌مثال: AP756967260) در بالای "لیست بررسی اسناد " شخصی خود به شما ارائه می‌شود.

مرحله 2: "فهرست سند " خود را چاپ کنید و کد مرجع شخصی خود را (که در خط اول یافت شده) یادداشت کنید زیرا برای شروع برنامه آنلاین خود به آن احتیاج دارید.

مرحله 3: به‌حساب MyCIC خود وارد شوید (برای حساب کاربری ثبت‌نام کنید اگر قبلاً آن را ندارید) و برای دستورالعمل‌های بیشتر به مراحل 5،6 و 7 در "چک کردن اسناد " مراجعه کنید.

مرحله 4: باید فرم PDF "درخواست مجوز تحصیل ساخته‌شده در خارج از کانادا (IMM 1294)" را تکمیل کنید (در "چک‌لیست اسناد " موجود است).

ویزای تحصیلی کانادا

مرحله 5: تمام اسناد پشتیبان ذکرشده در "لیست بررسی اسناد " شخصی خود را جمع‌آوری کنید

مرحله ششم: هزینه‌های موردنیاز را پرداخت کنید. هزینه پردازش = 150 دلار CAD و باید به‌صورت آنلاین با استفاده از کارت اعتباری پرداخت شود. (نکته: به‌عنوان مدرکی از پرداخت، از صفحه تأیید پرداخت عکس بگیرید)

مرحله 7: منتظر دریافت معرفی‌نامه مجوز مطالعه خود باشید که از طریق حساب MyCIC شما صادر می‌شود. این نامه را چاپ کنید و پس از ورود به کانادا آن را به نمایندگی خدمات مرزی کانادا ارائه دهید و مجوز تحصیل واقعی شما صادر می‌شود. (نکته: قبل از اینکه از سالن مهاجرت خارج شوید، تأیید کنید که نام، تاریخ تولد، جنسیت شما در سند شما صحیح است و همچنین مقررات کار "در دانشگاه و خارج از دانشگاه " را در بخش اظهارات در پایین دارید).

مرحله 8: هنگامی‌که به مک گیل رسیدید، یک نسخه از CAQ معتبر خود را اسکن کرده و ارسال کنید و مجوز مطالعه را به مستندات حقوقی ارسال کنید.

درخواست با استفاده از یک برنامه کاغذی - فقط اگر واجد شرایط درخواست آنلاین نیستید

فقط اگر واجد شرایط درخواست آنلاین نیستید، به وب‌سایت زیر بروید و دستورالعمل‌های مربوط به نحوه درخواست را با استفاده از یک برنامه کاغذی دریافت کنید و سپس این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید:

مرحله 1: راهنمای دستورالعمل را بخوانید و کشور / قلمرو موردنظر خود را انتخاب کنید تا دستورالعمل‌های بیشتری را از دفتر ویزای محلی خود دریافت کنید

مرحله 2: باید فرم ارائه‌شده "درخواست مجوز تحصیل در خارج از کانادا (IMM 1294)" را ارائه دهید.

پس از تکمیل فرم، باید فرم را تأیید کنید. پس از تأیید، "معتبر " را در گوشه بالا، سمت راست فرم خود و همچنین بارکد در انتهای فرم خود مشاهده خواهید کرد. شما باید این فرم را چاپ، تاریخ و امضا کنید.

مرحله 3: با دقت به "چک‌لیست اسناد " و "دستورالعمل‌های دفتر ویزا " نگاهی بیندازید تا بفهمید چه مدارکی را برای پشتیبانی از برنامه اجازه تحصیل خود ارائه می‌دهید. (نکته: اطمینان حاصل کنید که همه اسناد را از لیست‌های هر دو جمع‌آوری کرده‌اید).

مرحله 4: هزینه‌های موردنیاز را پرداخت کنید. هزینه پردازش درخواست اجازه تحصیل 150 دلار CAD است. برای پرداخت آنلاین این هزینه‌ها باید کارت اعتباری داشته باشید. شما باید "رسید رسمی " را که دربسته درخواست خود ضمیمه می‌کنید چاپ کنید.

مرحله 5: هنگامی‌که درخواست مجوز مطالعه خود را نهایی کردید، باید آن را از طریق پست ارسال کنید (نکته: پیشنهاد می‌کنیم برنامه را با پیک ارسال کنید یا روشی را که می‌توانید پیگیری کنید) یا می‌توانید آن را شخصاً به محل خود تحویل دهید مرکز درخواست ویزا (VAC). VAC درخواست شمارا برای پردازش به سفارت یا کمیسیون عالی ارسال می‌کند (لطفاً توجه داشته باشید: VAC ها هزینه پردازش اضافی خود رادارند و فرم‌هایی که باید تکمیل شوند). لطفاً در مورد به‌روزرسانی‌های VAC به بخش اخبار ما مراجعه کنید.

مرحله ششم: منتظر باشید تا اجازه‌نامه تحصیل خود را دریافت کنید که از طریق VAC به شما یا از طریق پیوست ایمیل یا با گذرنامه شما صادر می‌شود.

شما باید هنگام ورود به کانادا این نامه را به یک نماینده خدمات مرزی کانادا ارائه دهید و مجوز تحصیل واقعی شما برای شما صادر می‌شود. (نکته: قبل از اینکه از سالن مهاجرت خارج شوید، تأیید کنید که نام، تاریخ تولد، جنسیت شما در سند شما صحیح است و همچنین مقررات کار "در دانشگاه و خارج از دانشگاه " را در بخش اظهارات در پایین دارید).

مرحله 7: هنگامی‌که به مک گیل رسیدید، یک نسخه از CAQ معتبر خود را اسکن کرده و ارسال کنید و مجوز مطالعه را به مستندات حقوقی ارسال کنید.

ثبت‌نام در بندر ورودی (مرز) - فقط شهروندان ایالات‌متحده و اقامت دائم واجد شرایط هستند

اگر شما یک شهروند یا یک مقیم دائم (دارنده گرین کارت) ایالات‌متحده هستید، این گزینه رادارید که شخصاً در هنگام ورود به مرز کانادا برای مجوز تحصیل خود اقدام کنید.

مرحله 1: شما نیازی به تکمیل و ارائه هرگونه تصویر ندارید

فرم‌های مهاجرت، اما شما باید تمام اسناد پشتیبان خود را به‌راحتی در دسترس داشته باشید تا به نمایندگی خدمات مرزی کانادا ارائه دهید.

مرحله 2: هزینه‌های موردنیاز را پرداخت کنید. هزینه پردازش درخواست اجازه تحصیل 150 دلار CAD است. این مبلغ را می‌توانید از طریق پول نقد، کارت اعتباری یا کارت بدهی کانادایی پرداخت کنید.

مرحله 3: قبل از خروج از مرز مطمئن شوید که نام، تاریخ تولد، جنسیت شما در سند شما صحیح است و همچنین مقررات کار "در دانشگاه و خارج از دانشگاه " را در بخش اظهارات در پایین دارید.

مرحله 4: هنگامی‌که به مک گیل رسیدید، یک نسخه از CAQ معتبر خود را اسکن کرده و ارسال کنید و مجوز مطالعه را به مستندات حقوقی ارسال کنید.

نکات مهم و اطلاعات تکمیلی

اسناد پشتیبان برای درخواست اجازه تحصیل

لطفاً توجه داشته باشید: این بخش اطلاعات کلی در مورد برخی از اسناد پشتیبان موردنیاز برای اجازه تحصیل را ارائه می‌دهد. شما باید لیست اسناد موردنیاز در "چک‌لیست اسناد " شخصی خود را دنبال کنید.

برای درخواست مجوز تحصیل خود باید نامه تأیید CAQ خود را داشته باشید. می‌توانید این سند را از پورتال Immigration Quebec خود چاپ یا بارگیری کنید.

گذرنامه شما باید برای مدت‌زمان تحصیل در مک گیل معتبر باشد، زیرا اجازه تحصیل شما برای مدت طولانی‌تر از اعتبار گذرنامه شما صادر نمی‌شود. حداقل از معتبر بودن گذرنامه خود برای حداقل یک سال اطمینان حاصل کنید.

نامه پذیرش شما نامه رسمی "پیشنهاد پذیرش " شما از مک گیل است که در ماینروا موجود است.

حتی اگر هنگام درخواست CAQ خود نیازی به ارائه مدرک توانایی کافی مالی به مقامات مهاجرت کبک نبودید، باید اسناد رسمی را ارائه دهید که نشان می‌دهد هنگام درخواست مجوز تحصیل خود، از این معیار مهم برخوردار هستید.

اگر به‌صورت آنلاین درخواست می‌دهید، از نماد "i" برای فهرستی از اسناد پشتیبانی استفاده کنید که می‌توانید برای اثبات توانایی مالی خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید به وب‌سایت‌های زیر مراجعه کنید: اثبات حمایت مالی یا ارزیابی منابع مالی، یا کفایت مالی.

برخی از دفاتر ویزا در خارج از کانادا دانشجویان را ملزم به اثبات اثبات پرداخت شهریه سال اول تحصیل خود می‌کنند. به‌ویژه، دفاتر ویزا در چین، هند و امارات متحده عربی ممکن است درخواست اثبات پرداخت شهریه و هزینه‌ها را کنند. بااین‌حال، لطفاً دستورالعمل‌های دفتر ویزا را برای دفتر ویزا مسئول کشور ملیت یا محل اقامت خود تأیید کنید. لطفاً برای دریافت دستورالعمل‌های دفتر ویزای محلی به وب‌سایت مهاجرت کانادا مراجعه کنید. برای تأمین این شرط و پرداخت شهریه و هزینه‌های سال اول تحصیل خود، لطفاً این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید:

1. دانشجویان می‌توانند شهریه خود را از طریق هر یک از روش‌های پرداخت پذیرفته‌شده توسط مک گیل پرداخت کنند.

2. اگر دانشجویان قبل از اول اوت شهریه خود را پرداخت کنند، فقط قبض تأیید مبلغ بدهی پس از اول اوت دریافت می‌کنند. برای به دست آوردن برآورد مناسب از شهریه خود قبل از اول اوت، لطفاً به ماشین‌حساب شهریه مک گیل مراجعه کنید.

3. دانشجویان باید اطمینان حاصل کنند که فقط یک سال شهریه و هزینه پرداخت می‌کنند.

4- پس از دریافت وجه، دانش آموزان می‌توانند خلاصه حساب خود را برای مدت تأیید در مینروا [دستورالعمل‌های اینجا] به‌عنوان اثبات دریافت وجه چاپ کرده و این سند را با درخواست اجازه تحصیل خود ارائه دهند.

اگر شما به‌عنوان بخشی از درخواست مجوز مطالعه خود مجبور به انجام یک معاینه پزشکی هستید، می‌توانید یک معاینه پزشکی از قبل انجام دهید یا می‌توانید منتظر بمانید تا مقامات مهاجرت کانادا به شما دستور دهند که معاینه پزشکی خود را انجام دهند.

اگر متقاضی آنلاین هستید و می‌خواهید از قبل پزشکی را انجام دهید، می‌توانید نماد "i" را فشار دهید تا به فرم "درخواست معاینه پزشکی " دسترسی پیدا کنید، در اینجا می‌توانید نشان دهید که آیا مایل هستید مقامات مهاجرت کانادا دستورالعمل‌ها و یک " فرم گزارش پزشکی ».

اگر متقاضی مرزهای کانادا هستید، باید حداقل سه (3) هفته قبل از معرفی خود در مرز، برای معاینه پزشکی خود اقدام کنید تا برای مجوز تحصیل خود اقدام کنید.

شما باید معاینه پزشکی خود را با نزدیک‌ترین پزشک هیئت‌رئیسه مجاز IRCC انجام دهید. پزشک یاب.

ویزای تحصیلی نیوزلند

در برخی موارد، ممکن است از شما خواسته شود که فرم "اطلاعات خانواده (IMM 5645)" را تکمیل کنید

اگر اهل کشوری هستید که باید بیومتریک خود را ارائه دهید، مهاجرت کانادا پس از دریافت درخواست شما، نامه دستورالعمل را از طریق حساب آنلاین خود برای شما ارسال می‌کند. هنگام مراجعه به مرکز جمع‌آوری بیومتریک، ملزم به چاپ یک نسخه از نامه و همراه با گذرنامه خودخواهید بود. ** مهم: مهاجرت کانادا قصد دارد برنامه بیومتریک خود را گسترش دهد. هنگام درخواست مجوز تحصیل ممکن است از شما خواسته شود بیومتریک ارائه دهید، برای اطلاعات بیشتر لطفاً به صفحه اخبار ما مراجعه کنید.

نکاتی در مورد پاسخگویی به سالات مربوط به درخواست مجوز مطالعه ساخته‌شده از فرم درخواست خارج از کانادا IMM 1294

اگر شما هرگز درخواست سند مهاجرت از مهاجرت کانادا (IRCC) نکرده‌اید، پس شماره UCI ندارید.

س Ques الات مربوط به بخش: جزئیات مطالعات هدفمند در کانادا

دانشگاه مک گیل

ویزای تحصیلی استرالیا

  • داود خانی